פתרונות תקשורת

גם היום, שנים לאחר שהומצאה השיטה השיווקית הזו, שירותי טלמרקטינג הם מהחשובים ביותר עבור כל עסק. נשמת אפו ממש. אך האם כדאי להשאיר את הפעולה הזו בידי אנשי החברה, או להעביר זאת לידיה של חברה שמתמחה בכך? כיום, יותר ויותר אנשים מבצעים טלמרקטינג בשיטת האאוטסורסינג, רבים מהם בעזרת חברת קישורית, המתמחה בכך כבר שנים רבות.

מהו טלמרקטינג? המילה מורכבת למעשה משתי מילים לועזיות, אשר פירושן הוא טלפון ושיווק או מכירה. כלומר: שיווק ומכירה בעזרת הטלפון. למעשה, הטלמרקטינג הוא אמצעי נפלא ליצור קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ולנסות לשכנעם, תוך כדי השיחה, לרכוש מוצרים ופריטים של החברה.

לעיתים, מדובר במוצרים חדשים או מוצרים במבצע; במקרים אחרים, מדובר במוצרים משלימים למוצר אחר או שירות אחר שקיבל הלקוח; בחלק מהמצבים, ייעשו השיחות הללו כדי לוודא את שביעות רצונו של הלקוח; ויש עוד הרבה מאוד אופציות, אפשרויות וכלים שניתן להשתמש בהם באמצעות שירותי טלמרקטינג.

מדוע כדאי לבצע שירותי טלמרקטינג במיקור חוץ?

חברות גדולות מחזיקות בתוכן לרוב מחלקות שלמות שתפקידן הוא השיווק והמכירות. במקרים מסוימים (במיוחד בחברות התקשורת הגדולות), זו המחלקה הגדולה ביותר באותן חברות. מצד שני, ישנן לא מעט חברות קטנות, שלא יכולות להרשות לעצמן ניהול של מחלקות כאלו, או אפילו תשלום שכר לאדם יחדי שיבצע את פעולות השיווק השונות.

עבור עסקים קטנים וחברות קטנות או מתפתחות, שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג) יהיו הפיתרון הטוב ביותר, גם כאשר מדובר בטלמרקטינג. במקום 'להפיל' את העבודה הזו - ומדובר בעבודה קשה, תובענית ומתישה - על עובד קיים, אפשר להעביר את כל העבודה לגורם חיצוני, כך שהעבודה תיעשה, מבלי להעמיס על החברה עצמה.

כאשר עובד קיים מקבל על עצמו את התפקיד, בעוד בהגדרתו הוא עושה תפקיד אחר - עבודת השיווק והמכירות תיפגע וכך גם ביצועיו הכלליים. כך נכון גם כאשר עובד שאינו מנוסה בתחום יקבל על עצמו את התפקיד הזה. אם בחברה אין אנשי שיווק מקצועיים ומוסמכים, כדאי מאוד שלא להטיל עליהם תפקידים מסוג זה.

שירותי טלמרקטינג במיקור חוץ, כפי שמציעה חברת קישורית, מאפשרים לבעל העסק לתפוס את שתי הציפורים במכה אחת: ראשית, הוא מבטיח ששירותי הטלמרקטינג ייעשו על ידי עובדים אשר עושים זאת ורק זאת בלבד, בלי להתרכז בשום דבר אחר במקביל. שנית, במיקור חוץ השירות נעשה על די אנשים אשר מתמחים בתחום ומתמקצעים בו קודם לכן, באחריות החברה שמגישה את השירות ולכן - העבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר.

שירותי טלמרקטינג מגוונים ומקצועיים

הטלמרקטינג שניתן במיקור חוץ הוא באיכות הגבוהה ביותר ולכן, הוא כולל לא רק את הטלמרקטינג הסטנדרטי והפשוט, אלא גם שירותים מתקדמים ופעולות מתוחכמות יותר:

  • עדכון מאגרי מידע: עדכון של פרטים על לקוחות, כמו שינויי כתובת וכדומה
  • ביצוע סקרים (או סקרי שביעות רצון או כאלו שמיודעים לאתר לקוחות חדשים)
  • מוקדי 'קבלת פנים' - שיחה אל לקוחות שרכשו מוצר של החברה, איסוף חוות דעתם בעקבות הקנייה וכדומה
  • ניהול אירועים - אישורי הגעה, שינויים בפרטי האירוע ועוד

יותר מזה: בעידן שבו הספאם (הכינוי שניתן בתחילה לדואר הזבל וכיום מבטא גם פרסום שמסופק ללא רשות) הוא דבר לא חוקי, חשוב ששירותי הטלמרקטינג ייעשו על ידי אנשים שמעודכנים ומעורים בעניין.

אנשי טלמרקטינג מקצועיים יודעים היום כיצד לבצע את תפקידם במסגרת התקנות הנוגעות לענייני הספאם כך שלא תהיה סכנה של הגשת תביעה מצד הלקוחות נגד העסק או החברה. מדובר בקנסות לא קטנים ולכן חשוב להקפיד על כך - מה שעושות חברות מנוסות שמעניקות שירותי טלמרקטינג.

מידע נוסף

מענה אנושי

טלמיטינג